פתרונות אבטחה לסביבה הביתית

מצלמות נסתרות לבית נדרשות לצורך מעקב אחר הפעילות הקיימת בו, ובין היתר, באירועים מיוחדים. מדובר על מצלמות אותן מסליקים בתוך פריטים שונים. היתרון שלהם הוא שהן זעירות וקשה לזהותן. את ההתקנה מבצעים מומחים לנושא. א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

מצלמות נסתרות לבית – אלחוטיות ואיכותיות

מצלמות נסתרות לבית הינן אלחוטית ואיכותיות. אין דרך אחרת להתקין אותן בתוך פריטים שונים ללא גילוין. הצילום וההקלטה נעשים, כמובן, ללא ידיעת האובייקט או האדם אותו רוצים לצלם. ניתן להניח אותן בתוך חפצים ניידים כמו עטים, ספרים, מציתים, שעונים, מטענים לניידים וכדומה, או בפריטים נייחים כמו שקע חשמל, גלאי עשן, רמקולים וחפצים אחרים. אלו הן מצלמות זעירות המסוגלות לצלם לטווחים שונים בתוך החלל הפנימי במבנה. הו מגיעות עם סוללות נטענות עם זמן טעינה משתנה. רובן מותאמות לצילומי יום או לילה. ראיית לילה חשובה מאוד במקרים בהם הפעילות החשודה מתבצעת בחשיכה. המצלמות מגיעות עם מפרט מגוון ובין היתר, זוויות צילום אפשריות, גודל ואיכות העדשות לטובת איכות הצילום והרזולוציה, טווח צילום יעיל ועוד. המצלמות פועלות בשיטות דיגיטליות והן מצלמות ושולחות אותות שידור הנקלטים אלחוטית במכשיר הקלטה, מפוענחים ויוצרים תמונות וידיאו הנשמרות בתוך מערכת ההקלטה.

התקנה בעזרת מומחים

מצלמות ניידות ניתן לרכוש ואילו את הנייחות יש להתקין בעזרת מומחים לנושא. בכל מקרה, יש להציב אותן בנקודות אסטרטגיות כדי לכסות את כל השטח המיועד. המצלמות הללו מתאימות מאוד למקרים בהם יש צורך לעקוב אחר פעילות מטפלות לילדים, מנקים ומנקות בבתים עם רכוש רב, בגני ילדים ובאתרים אחרים. המגוון הרחב מאפשר גמישות בבחירת כל לקוח. הוא יכול למצוא את אלו המתאימות לצרכיו, לטעמו האישי ולתקציבו.

שירות מעולה ממומחים מנוסים

א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, אספקת מצלמות מתקדמות המיוצרות על ידי יצרנים בעלי שם, התקנה מושלמת, אחריות ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מגוונים ומקיפים ללקוחות רבים לאורך זמן וישמחו לשרת נוספים.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר