מתקין מקצועי של מצלמות

מתקין מצלמות אבטחה מבצע את העבודה ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים, ממשלתיים ואחרים. המצלמות הללו נדרשות, בין היתר, למעקב ולטובת שמירת הביטחון האישי והרכוש. ניתן למצוא מבחר של מצלמות איכותיות המיועדות לבתים פרטיים, משרדים, עסקים מגוונים ולמבנים אחרים. א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

מתקין מצלמות אבטחה – מייעץ ומתקין בצורה מקצועית

מתקין מצלמות אבטחה יכול לייעץ ללקוח לגבי סוג המערכת הרצויה, מיקום המצלמות, חיבור למרכזי שליטה ובקרה ולגבי נושאים אחרים קשורים. במקרים רבים, ימליץ על מצלמות אלחוטיות המחוברות ברשת. הן פועלות בשיטות אנלוגיות או דיגיטליות, מצלמות ושולחות אותות שידור הנקלטים בצורה אלחוטית במכשיר ההקלטה הממוקם בנקודה נבחרת במבנה. האותות הללו מפוענחים ויוצרים תמונות וידיאו הנשמרות בתוך מערכת ההקלטה לזמן קצוב. בכל מכשיר קיים נפח זיכרון אחר וכאשר הוא מתמלא אזי התמונות הקיימות נמחקות כאשר התמונות החדשות מצולמות. במקרה ונוצר אירוע מיוחד המחייב בדיקה ופענוח אזי ניתן לשמור את צילומי ההקלטות בנפרד. אירועים מיוחדים הינם אלימות, גניבות, פריצות, חשדות למעשים בלתי תקינים ואחרים. מקובל להניח מצלמות בחנויות מעל קופות ובאזורים אחרים בהם, בכניסה לעסקים ומפעלים, ברחובות ראשיים בערים וישובים, על גדרות היקפיים של ישובים ובמקומות אחרים.

התקנה וצוות מסייע

מתקין מגיע את מקום ההתקנה עם ניידת מאובזרת שבה מצויים כל האביזרים והכלים הנדרשים לעבודתו. קיימת תכנית התקנה אשר נערכה יחד עם הלקוח אשר מכיר טוב מכולם את העסק שלו. הם לוקחים בחשבון שמרחק הצילום של מצלמות חוץ הינו בין 75 ל-150 מטר. התכנון מוודא שכל גבולות הגזרה מצולמות ויש כיסוי מרבי לכל האזורים. למערכת מצלמות אלחוטיות אין צורך בכבלים והדבר אך מקל על העבודה.

שירות איכותי

א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ ללקוחות מתלבטים, אספקת מערכות מתקדמות, התקנה מקצועית, אחריות ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מגוונים ומקיפים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת כל לקוח חדש.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר