מצלמות ופתרונות שונים של אבטחה

מערכות אבטחה הן מזמן כורח המציאות בכל עסק או בית. אולם לשם מה יש צורך במצלמה נסתרת? מצלמת אבטחה נסתרת לעיתים נתפסת בעיני המתבונן במיותרת, משום שאכן חלק ממעטפת ההגנה שמעניקה מצלמת אבטחה הוא אפקט ההרתעה, ומה תועיל אם כך מצלמה נסתרת? אולם למרות כל זאת, יש לציין שבמקרים שונים מצלמת אבטחה נסתרת עשויה להציל מקרים רבים שאין להם מענה באמצעות מצלמה רגילה. א.מ. מערכות אבטחה מספקת את כל סוגי המצלמות בטכנולוגיות החדישות ביותר, ובין השאר מציעה ללקוחות הזקוקים לכך מגוון עצום של מצלמות אבטחה נסתרות ביצירתיות שאינה נגמרת, כאלו שלעולם לא יוכלו לעלות עליהן. השוק מתחדש כל הזמן וא.מ. לא מפסיקה לנוע יחד איתו קדימה.

מתי יש צורך בהתקנת מצלמת אבטחה נסתרת

בדרך כלל מדובר במקרים שיש בהם משנה סיכון ודורשים מעטפת אבטחה רחבה יותר. מצלמת אבטחה נסתרת לרוב לא תחליף את מערכת ההגנה הגלויה. היא תשמש כלי עזר. יש מצלמות אבטחה נסתרות קבועות, אלו משתלבות באלמנטים שונים בשטח הזקוק לאבטחה, כמו בגוף התאורה, בשקע החשמל, ואפילו במפיץ הריח שעל המדף, מצלמות אלו מיועדות למשל למשרדים הזקוקים להגנה סמויה כדי לתת לבאים תחושה משוחררת מסיבות שונות. ישנן מצלמות ניידות המותקנות בעט האישי או בשעון היד למשל, ומיועדות לפגישות חוץ או לעסקים ניידים, וגם לעולם החקירות. בדרך כלל מצלמת אבטחה נסתרת תהיה מותקנת במקומות שיש בהם נכסים משמעותיים, מחשש שמא אי מי יפגע באבטחה הגלויה, ולעיתים היא תהיה מותקנת באתרים רגישים מסיווגים שונים.

דגמי מצלמת אבטחה נסתרת

באופן כללי השוק הבלתי נגמר של מצלמות נסתרות מתחלק לשני סוגים עיקריים. מצלמות זעירות, שעיקרון ההסתתרות שלהן מסתמך בעיקר על גודלן הקטן שלא יורגש ויטמע בסביבה, ומצלמות גדולות יותר המושתלות באופן יצירתי בתוך אלמנטים שונים ועל כן הן מוגדרות מצלמות סמויות. חשוב לדעת שהשוק מתפתח ועוד ועוד גאדג'טים מקוריים מצטרפים למדפים, חברה איכותית של מערכות הגנה תעניק ללקוחותיה את הדגמים החדשים ביותר שהם כמובן הכי פחות מוכרים, זאת כדי להפחית את הסיכויים המועטים שאי מי מתוחכם מדי יעלה על המצלמה הנסתרת.

א.מ מערכות אבטחה מציעה לכם את כל צרכי האבטחה שאתם זקוקים להם, במבחר האפשרויות הרחב ביותר ובהתאמה מלאה לכיס שלכם. צרו קשר ותקבלו מענה מקצועי ואמין שלא תתחרטו עליו.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר