מצלמות ופתרונות אבטחה שונים

מצלמות אבטחה נסתרות מיועדות לצילום חללים פנימיים במבנים שונים. מבקשים אותן עסקים, אנשים פרטיים, מוסדות ממשל וציבור ועוד. ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות כאלו וכל אחד יכול למצוא את אלו המתאימות לצרכיו, לטעמו האישי, לתקציבו וכדומה. את התקנתן עושים מומחים לנושא אשר גם מספקים ייעוץ נדרש. א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

מצלמות אבטחה נסתרות – מותקנות בפריטים וחפצים שונים

מצלמות אבטחה נסתרות מותקנות בתוך פריטים שונים המצויים בכל בית ומבנה. כך בשקעים, בתקעים, בגלאי עשן, בתוך רמקולים של מערכות ובפריטים אחרים. המשותף להן הוא שכולן זעירות ואלחוטיות. לא ניתן לזהות אותן בקלות. בנוסף, יש לציין כי שיטת הצילום האלחוטית הינה היעילה ביותר למצבים אלו. הן, כמובן, מותקנות לטובת צילום פעילויות שונות ללא ידיעת האנשים המצולמים. המצלמות פועלות בשיטות דיגיטליות, מצלמות ושולחות אותות שידור הנקלטים אלחוטית במכשיר הקלטה. אלו מפוענחים ויוצרים תמונות וידיאו הנשמרות בתוך מערכת ההקלטה. הן מגיעות במפרטים שונים וייחודיים. בין תכונותיהן ניתן למנות טווחי וזוויות צילום, עדשות עם תכונות מעולות המסוגלות לצלם עם רזולוציות גבוהות, אפשרויות לצילומי יום ולילה, סוללות נטענות המסוגלות לפעול מספר שעות מוקצב, אפשרות צפייה באיכות HD ועוד.

התקנה על ידי מומחים

מצלמות אלו יש להתקין בעזרת מומחים לנושא. יש לתכנן היטב את מקומות ההתקנה ועל פי זה לבחור את אלו המתאימות לכל סיטואציה. מציבים אותן בנקודות אסטרטגיות כדי לכסות את כל השטח אותו רוצים לצלם. הן מתאימות מאוד למעקב אחר מטפלות בית לילדים, מנקים ומנקות בבתי עשירים, פעילות בגני ילדים ובאתרים אחרים. ניתן לראות אותן באתרי אינטרנט אשר בהם יש מבחר רב ומגוון.

שירות מעולה של מומחים

א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל לקוח מתלבט, אספקת מצלמות מתקדמות ואיכותיות, התקנה מעולה, אחריות ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מגוונים ומקיפים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת נוספים הנזקקים לשירות הנ"ל.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר