מצלמות ופתרונות אבטחה באזור ירושלים והסביבה

מצלמות אבטחה ירושלים נועדו לשמירה על הביטחון האישי והרכוש במקומות בהם הן מותקנות. הן מיועדות לחללים פנימיים ו/או חיצוניים. מבקשים אותן אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור וממשל ועוד. ניתן למצוא מגוון של מערכות איכותיות וכל אחד יכול לבחור את אלו המתאימות לצרכיו ולתקציבו. א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

מצלמות אבטחה ירושלים – אלחוטיות המחוברות ברשת

מצלמות אבטחה ירושלים מבוקשות הן אלחוטיות המחוברות ברשת. הן מותקנות במרחבים הפנימיים של העסק או בסביבתו החיצונית הקרובה מתוך מטרה להקיף את כל החללים עליהם נדרש מעקב ופיקוח. את מיקום המצלמות בוחרים מומחים בשיתוף פעולה עם הבעלים המכירים היטב את צרכיהם. המצלמות פועלות בשיטות אנלוגיות ודיגיטליות והן מצלמות ושולחות אותות שידור הנקלטים אלחוטית אל מכשיר ההקלטה הקיים בתוך המבנה. האותות הללו מפוענחים ויוצרים תמונות וידיאו הנשמרות בתוך מערכת ההקלטה. בכל מערכת קיים נפח זיכרון מוקצב וכאשר הוא מתמלא אזי התמונות נמחקות והצילומים החדשים מתחילים להישמר. ניתן, כמובן, לשמור צילומים חשובים המתעדים פעילות חריגה של מעשה אלים, שוד, גניבה וכדומה. החומר המצולם חשוב מאוד לטובת פענוח פשעים, לתכנון הגנה על מקום מסוים, לנקיטת פעולות אסטרטגיות בעקבות המידע שנאסף וכדומה. היתרון העיקרי של רשת אלחוטית הוא בכך שההתקנה נקיה מאוד וללא כבלים ושאין מגבלה על מיקום המצלמה.

התקנה יעילה

יש לתכנן היטב את מיקום המצלמות ולבחור נקודות אסטרטגיות על מנת לכסות את כל השטח. בעת התקנה חיצונית יש לקחת בחשבון שהן מסוגלות לצלם למרחקים שבין 75 ל150 מטר בקירוב. את העבודות מבצעים צוותים מוכשרים בפיקוח וניהול מנהל עבודה מיומן. השירותים הללו מתאימים לחנויות, למפעלים בעלי סיווג בטחוני ואחרים, לישובים בעלי סיכון לפעילות חבלנית עוינת, למרכזי ערים וישובים ולאתרים רבים אחרים.

שירות ממומחים בעלי מוניטין

א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, אספקת מערכות מתקדמות, התקנה מושלמת, אחריות ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מגוונים ומקיפים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו בשמחה נוספים.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר