מה ההבדל בין מצלמות אבטחה בדרגה מסחרית לעומת צרכנית?

כשמחפשים מערכת מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה, מגוון האפשרויות הזמינות עשוי לבלבל, כמו גם שפע המוצרים הזמינים והמונחים הטכניים שמגיעים איתם, שאינם ברורים לכולם. לכן כל מה שצריך לעשות זה להזמין את המומחים של חברת א.מ. מערכות אבטחה, שמתמחה בשיווק והתקנת מצלמות ומערכות צפייה והקלטה, מצלמות גלויות וסמויות, ומגוון שלם של ממצלמות מעקב שמציעות רזולוציה גבוהה, ראיית לילה, ורכיבים מתקדמים, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את הסוגים הנכונים של מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה.

חשיבות בחירה נכונה של מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה

מה שאנשים רבים לא מבינים הוא שיש סוגים מתקדמים של מצלמות מעקב, וניתן למצוא אותם אצל המומחים בתחום. מצלמות המעקב המתקדמות מסווגות כמצלמות אבטחה "בדרגה מסחרית" והן סוגי המצלמות המשמשות את הארגונים הגדולים.

מצלמות מעקב מתקדמות גדולות מהמצלמות הצרכניות הממוצעות, שיש להן אפשרויות אבטחה מוגבלות, ובעלי בתים רבים נמנעים משימוש בסוגי המצלמות הפשוטות, ובוחרים במקומן אפשרויות מתקדמות של מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה, ויש סיבה טובה לכך.

מצלמות אבטחה בדרגה מסחרית לעומת צרכנית

קיימות שתי קטגוריות רחבות של מצלמות אבטחה. ברוב המקרים, מה שניתן למצוא בחנויות הן מצלמות ברמת הצרכן, שבדרך כלל מגיעות 8 או 16 מצלמות יחד עם מקליט וידאו. הקטגוריה השנייה של מצלמות, מצלמות בדרגה מסחרית, זמינות עם מקליט הווידאו בנפרד.

על פני השטח, שתי קטגוריות מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה עשויות להיראות דומות, אם כי ההבדלים בין הרכיבים הפנימיים שלהם הם ברורים ומובחנים. מצלמות בדרגה מסחרית תוכננו ונבנו עבור יישומים בעלי ביצועים גבוהים שבהם כישלון אינו אופציה; מצלמות ברמת הצרכן לא.

התקנה מקצועית

כדי לבחור מערכת מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה מהסוג שהכי מתאים לצרכים שלכם, צרו קשר עם המומחים של חברת א.מ. מערכות אבטחה, לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת אפשרויות בחירת הדגמים המתקדמים הטובים ביותר, עם התקנה של מומחים מוסמכים בתחום.

הצוות שלנו הוכיח מצוינות בידע טכני במשך 32 שנות פעילות החברה, לצד שירות לקוחות אישי ומוניטין מצוין, כך שנוכל להמליץ לכם על מערכת מצלמות אבטחה שתאימות לצרכים ולתקציב שלכם, עם שירותי התקנה מקצועיים.

התקנת מצלמות אבטחה

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר