מערכות של אבטחה מגוונות

מערכת אבטחה לבית מיועדת לווילות פרטיות, לבתים דו משפחתיים ולאחרים. בעלי הבתים רוצים להגן על רכושם ולשמור היטב על ביטחונם האישי. ניתן למצוא מערכות שונות בעלות מפרטים הייחודיים להן. כל אחד יכול למצוא את אלו המתאימות לצרכיו , לתקציבו ועוד. א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

מערכת אבטחה לבית – אלחוטית ויעילה

מערכת אבטחה לבית אלחוטית הינה המבוקשת ביותר ויעילותה רבה. היתרון העיקרי של רשת אלחוטית הוא בכך שההתקנה נקיה מאוד וללא כבלים ושאין מגבלה על מיקום המצלמה. כך, לעומת מצלמות המבוססות על חיווט וכבלים ביניהן ובין יחידת הבקרה. היא מורכבת ממצלמות המותקנות מחוץ למבנה ו/או בתוכו. מיקומן נקבע בנקודות אסטרטגיות על מנת לספק כיסוי מושלם לכל אזור פנימי או חיצוני. המצלמות פועלות בשיטות אנלוגיות ודיגיטליות. הן מצלמות ושולחות אותות שידור הנקלטים אלחוטית במכשירי ההקלטה הקיימים בתוך המבנה. האותות הללו מפוענחים ויוצרים תמונות וידיאו הנשמרות בתוך מערכות ההקלטה. למערכת הקלטה קיים נפח זיכרון מובנה המתמלא בצילומים מהימים האחרונים. כאשר הוא מתמלא והצילומים החדשים מתחילים להגיע אז הן נמחקות. חשוב לציין, כי תמיד ניתן לשמור צילומים חשובים המתעדים פעולות אלימות, שוד, גניבה וכדומה. כך לטובת פענוח פשעים, זיהוי עבריינים, לנקיטת פעולות הגנתיות בעקבות המידע שנאסף ועוד.

התקנה באמצעות בעלי מקצוע מומחים

מומחים מתכננים היטב את מיקום המצלמות ובוחרים יחד עם בעל המבנה את הנקודות האסטרטגיות להצבתן. בהתקנה חיצונית יש לבחור מצלמות המסוגלות לצלם למרחקים שונים. האיכותיות מגיעות עד למרחק יעיל של  150 מטר בקירוב. העבודות מתבצעות על ידי מתקין מיומן. בית מאובטח בשיטה זאת ירחיק פורצים וגנבים פוטנציאליים. המערכת הינה גורם מרתיע ויכולה להצטרף למערכות אזעקה ואינטרקום התורמות לביטחון הדיירים ורכושם.

שירות של בעלי מקצוע מעולים

א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, אספקת מערכות מתקדמות, מחירים נוחים, אחריות, תיקונים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מגוונים ומקיפים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר