מחפשים מידע על התקנת מצלמות אבטחה בירושלים?

התקנת מצלמות אבטחה בירושלים נעשית עבור לקוחות עסקיים, ציבוריים, ממשלתיים ופרטיים הנמצאים בעיר ובסביבותיה. המצלמות נועדו לצלם את המרחבים הפנימיים ו/או החיצוניים של האתר. הצורך הוא, כמובן, לשמור על הביטחון האישי והרכוש. ניתן למצוא מספר סוגי מערכות כאלו וכל אחד יכול לבחור את אלו המתאימות לצרכיו. א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

התקנת מצלמות אבטחה בירושלים – על ידי מומחים לנושא

התקנת מצלמות אבטחה בירושלים נעשית על ידי מומחים לתחום אשר גם יכולים להמליץ על המוצלחות והאיכותיות ביותר. ההמלצה, לרוב, תהיה על מצלמות אבטחה המותקנות ברשת אחת. הפופולריות הן האלחוטיות הפועלות בשיטות אנלוגיות ודיגיטליות.  את המצלמות פורסים בשטח וכל אחת מותקנת בנקודה אסטרטגית נבחרת. הרצון הוא שכל השטח יהיה מכוסה. הן מצלמות ושולחות את אותות השידור באופן אלחוטי למכשיר ההקלטה הקיים בתוך המבנה. האותות הללו מפוענחים והופכים לתמונות וידיאו הנשמרות בתוך מערכת ההקלטה על פי נפח הזיכרון הקיים בה. ניתן לשמור הקלטות חשובות לפני שהן נמחקות. תיעוד של גניבות, פריצות, ומעשי אלימות אחרים חשוב מאוד לטובת פענוח פשעים, להסקת מסקנות, לתכנון הגנה על מקום מסוים ועוד. המצלמות החיצוניות מסוגלות לצלם למרחקים שבין 75 ל-150 מטר בקירוב, והיתרון העיקרי שלהן הוא בכך שההתקנה נקיה מאוד, שאין שום מגבלה על מיקום המצלמה ושאין צורך בכבלים.

שירותי התקנה

שירותי התקנה נעשים בשלבים. ראשית, תכנון המיקום שנעשה על ידי מומחה בשיתוף עם בעל המקום המכיר את צרכיו. מספר דוגמאות: בכל שטח החנות ומעל הקופות, בישובים המאובטחים כנגד פח"ע, במפעל בטחוני או חשוב אחר, במוסדות חינוך, בשטחים ציבוריים בישובים ועוד. במקומות רבים הן מחוברות למרכזי שליטה, בקרה ותגובה.

שירות ממומחים לתחום

א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי. הוא כולל ייעוץ, אספקת מערכות מתקדמות ואיכותיות, התקנה מושלמת על ידי צוותים המגיעים בניידות מאובזרות, אחריות ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מגוונים ומקיפים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו לשרת לקוחות נוספים.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר