מה החשיבות של מצלמות אבטחה לעסק?

מצלמות אבטחה לעסק חיוניות להגנה על בטיחות ההנהלה והעובדים, כמו גם הגנה על רכוש בית העסק. חברת א.מ. מערכות אבטחה מתמחה בשיווק והתקנה של מגוון סוגים של מצלמות אבטחה כמו מצלמות ומערכות צפייה והקלטה; מצלמות גלויות וסמויות, או כל ציוד מעקב ואבטחה אחר שדרוש להגנה על העסק שלכם.

חשיבות מצלמות אבטחה לעסק

ניטור טלוויזיה במעגל סגור הוא אחת מצורות המעקב הנפוצות ביותר הקיימות כיום. ניתן למצוא מגוון עשיר של מצלמות אבטחה לעסק שפועלות במעגל סגור תפעולי, עם אפשרות למנוע את רוב הפריצות המתרחשות לעסקים.

בין אם בית העסגק שלכם כולל נכסים מסחריים כגון בנייני משרדים או חנויות קמעונאיות, שיקול זהיר של פתרונות אבטחה משולבים ומרחיבים הוא חובה. מצלמות המצוידות בטלוויזיות במעגל סגור הן לא רק קלות לתחזוקה ובולטות בהיעדרן מעיני הציבור אלא גם הרבה יותר חסכוניות מהרבה פתרונות אבטחה אחרים.

מגוון אפשרויות התקנה

ניתן להציב מצלמות אבטחה לעסק בכל מיקום בבית העסק שמתאים לכם, ללא צורך בביצוע שינויים נרחבים בתשתית הקיימת, כל עוד מקפידים להזמין את שירותי המומחים בתחום.

וזה עוד לא הכול. בעוד שישנן מערכות מצלמות במעגל סגור רבות שניתן לבחור מהן, חלק מהדברים העיקריים שיש לזכור כוללים בין היתר את הרזולוציה, החדות, זווית הכיסוי והזמינות של אינפרא אדום (ללילה).

איך מצלמות אבטחה עובדות?

מצלמות אבטחה לעסק מתעדות קטעי וידאו של פעילות בתוך בית העסק ובסביבת המקום. במקרים רבים, קיימת הקלטת וידאו 24/7 באמצעות טכנולוגיה הנקראת הקלטת וידאו רציפה (CVR). חוץ מזה, למצלמות אבטחה רבות יש חיישני תנועה מובנים המפעילים את מערכת האבטחה עם זיהוי הפעילות הקלה ביותר.

פונקציה זו פועלת בין אם הפעילות שזוהתה היא פעילות שגרתית או פעילות שעלולה לאיים על בית העסק, אבל מצלמות מסוימות מציעות זיהוי חכם כדי להבחין בין תנועה מאיימת לתנועה שאינה מאיימת. ניתן גם לתכנת מצלמות מעקב כך שישלחו התראות כשהן חשות תנועה.

לחברת א.מ, מערכות אבטחה יש מגוון אפשרויות מצלמות מעקב בדגמים שונים ומתקדמים, כך שתוכלו לבחור את המערכת המתאימה לצרכים העסקיים שלכם.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר