מהו אופן הפעולה של מצלמת אבטחה?

מצלמת אבטחה נסתרת היא סוג אחד מיוחד של מצלמות טלוויזיה במעגל סגור, שמשמשת לכל מיני מטרות: החל ממעקב אחר הנעשה באזור מסוים בזמן אמת, וכלה בהקלטת צילומים לסקירה מאוחרת יותר, שמשמשת גם כראיות בהליכים משפטיים.

חברת א.מ. מערכות אבטחה, בראשון אדמון מדמוני, מתמחה בשיווק והתקנה של מצלמות ומערכות צפייה והקלטה, מצלמות גלויות וסמויות, ודגמים מתקדמים אחרים של מערכות אבטחה.

המטרה העיקרית היא למקם מצלמת אבטחה נסתרת באופן אסטרטגי במקום בו היא לא תמשוך תשומת לב, אך עדיין חשוב שהיא תתפקד ביעילות בתיעוד הסביבה. ניתן להחביא את המצלמה במכשיר וידאו, צמח, ספר או אפילו צעצוע לילדים. בכל מקום שהמכשיר לא מושך יותר מדי תשומת לב זה בסדר.

מרכיבי מצלמת אבטחה נסתרת?

בהתאם לסוג המצלמה הנסתרת, היא מקליטה וידאו ללא הפסקה, או שכוללת חיישן תנועה שמופעל רק כאשר משהו נע בחדר. לשתי האפשרויות הללו יש את היתרונות והחסרונות שלהן, אבל לרוב, שימוש בחיישן תנועה יביא ללכידת הסרטון הרלוונטי בלבד, כך שיש הרבה פחות עבודה לעבור על הצילומים באופן ידני.

פחות קטעי צילום פירושם גם שיש פחות צורך במקום בכונן הקשיח של מצלמת אבטחה נסתרת לאחסון הצילומים. כדי לסקור את הצילומים המוקלטים, יש צורך בצג. כל צג מחשב ישן רגיל יסתדר מצוין, אבל אם אין לכם אחד בהישג יד, לרוב הטלוויזיות המודרניות יש את כל שקעי הקלט הדרושים.

בכל מקרה, מצלמה נסתרת עובדת בדיוק כמו מצלמת וידיאו רגילה, למעט העובדה שהיא קצת יותר קטנה, כך שהמשימה להסתיר אותה היא הרבה יותר קלה.

אופן הפעולה של מצלמת אבטחה

מצלמת אבטחה נסתרת פועלת באמצעות עדשה, שדרכה נלכד האור הנכנס. לאחר מכן האור ממוקד ברשת קטנה של גלאי אור. אלה מתפקדים למדוד כמה אור יש בנקודה מסוימת בתמונה. אם השימוש הוא במצלמה נסתרת צבעונית, הגלאי מודד את כמות האור האדום, הכחול והירוק.

לאחר מכן, הוא פשוט מקבץ אותם יחד כדי להראות את צבע האור במקום מסוים. לבסוף, כאשר גלאים אלו משולבים, נוצרת תמונה מלאה. לחברת א.מ. מערכות אבטחה יש ניסיון של 32 שנים בשיווק והתקנת דגמים מתקדמים של מצלמת אבטחה נסתרת.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר