חשיבות התקנת גלאי עשן – כל מה שצריך לדעת

שריפה בלתי מבוקרת היא אסון לבטיחות אנשים, אובדן רכוש והמשכיות עסקית. הלהבות והאדים מהווים סיכון בריאותי, ציוד וחומרים יקרים עלולים ללכת לאיבוד והפעילות העסקית נעצרת בפתאומיות מכיוון שלא ניתן להשתמש בבניין. חברת א.מ. מערכות אבטחה, בראשון אדמון מדמוני, משווקת ומתקינה מערכות כיבוי אשלבתים ולעסקים.

הגברת בטיחות הנכס שלך עם מערכות כיבוי אש מודרניות

נכס מטופח, בו אנשים מרגישים בטוחים, מעלה את ערך הבניין ומשפר את מותג המעסיק של החברות הממוקמות בבניין. מערכות כיבוי אש חשובות לבטיחות הבניין ולכן השקעה בציוד הנכון ובתחזוקה נכונה שווה את המאמץ ותחזיר הרבה יותר מהשווי של ההשקעה הראשונה, במקרה של שריפה.

מכיוון שסוגי הנכסים, כמו גם הפעילויות ועומסי האש בהם שונים, יש צורך בסיוע של מומחים בהערכת ואספקת מערכות הכיבוי והספרינקלרים הנכונות עבור המתחם. גישת מחזור החיים של מערכות כיבוי אש מבטיחה שהפתרון פונקציונלי ומוטב לאורך כל מחזור החיים שלו.

תכנון מותאם, התקנות איכותיות ותחזוקה שוטפת מספקים את הפתרון האופטימלי למערכות הכיבוי והספרינקלרים של נכסים פרטיים ועסקיים.

חשיבות התקנת גלאי עשן

עם גילוי העשן על ידי מערכת מתקדמת, מושמעת התרעה מיידית. העיקר הוא לזהות עשן ממקורות דלק המהווים בעירה לא מלאה ומתאגדת עם לחות, רעלים, ולכלוך שמזיק לעיניים ולמערכת הנשימה לאחר שאיפה.

גלאי עשן מזהים קרינה אינפרא אדומה וקרינה אולטרה סגולה הנפתחות מהלהבה. המערכת פועלת בצורה מדויקת ויעילה ברגע שהפיצוץ של מכשירים אלקטרוניים התחיל או להבות מהירות ללא עשן מתפשטות, ועם האיתור המהיר, ניתן להפעיל מערכות כיבוי אש למניעת אסון. האזעקה מתריעה על האסון המתקרב ומסייעת בפינוי האזור.

ברגע שהחיישנים פועלים ושולחים אזעקות למערכת בקרת אש כדי להפעיל אזעקת אש עם קול או אור לפינוי; כאשר החום הגיע לנקודות המוגדרות, מערכת ספרינקלרים אוטומטית תתחיל לפעול.

מערכות כיבוי וספרינקלרים מתקדמות ביותר מאבטחות את הנכס לאורך כל מחזור חייו

לחברת א.מ. מערכות אבטחה יש מומחיות וניסיון של 32 שנים הן בכיבוי אש סטנדרטי והן בהתאמה אישית, מערכות ספרינקלרים וחומרי כיבוי. לא משנה מה מפרטי הבניינים שלכם, אנו מבטיחים פתרון אמין ויעיל המתאים לצרכים שלכם.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר