התקנת של סוגי אזעקה שונים לבית והסביבה

התקנת אזעקה לבית נעשית על ידי מומחים שאף מייעצים לגבי המערכת הנדרשת. הרצון והצורך הינם לכסות היטב את כל הפתחים והחללים הראשיים מפני חדירת גורמים ואנשים לא רצויים. ניתן למצוא מערכות מגוונות בתחום כאשר המבוקשות ביותר הן האלחוטיות. כל לקוח יכול לבחור את האחת המתאימה לצרכיו, לטעמו ולתקציבו. א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

התקנת אזעקה לבית – עם וללא חיבור למוקד בקרה

התקנת אזעקה לבית יכולה לעמוד בפני עצמה לטובת בעלי הנכס. אלא שבמקרים רבים הם אף מבקשים לחבר אותה למוקד בקרה ותגובה. היתרון בהתחברות זאת היא לצורך מעקב, למתן מענה לדרישות חברות ביטוח, לקבלת תגובה והגעת ניידת סיור במקרים של חשד לפריצה למבנה ופריטים אחרים. כל מערכת מורכבת משני סוגי גלאים. מצופר המותקן מחוץ לבית, מיחידת הפעלה ועוד. היא כוללת גלאי וילון הקרויים כך בגלל שהם יוצרים אלומת אור. הם מוצמדים לפתחי דלתות וחלונות ומורכבים משני חלקים הנצמדים אלו לאלו בין הדלת עצמה למשקוף. כאשר הם נפרדים בגלל פתיחת דלת בעת שהמערכת דרוכה  אזי נוצר אירוע. גלאים אחרים הינם גלאי נפח המזהים שינוי בטמפרטורה הנוצר לאחר כניסה של אנשים. כל שינוי המזוהה על ידי הגלאים גורם לצופר לצפור. המערכת גם תשדר אוטומטית לבעליה או למוקד השליטה.

התקנה יעילה

התכנון של מיקום הגלאים נערך עם מומחה  בשיתוף עם בעל הבית. גלאי הנפח מותקנים בזוויות ובגבהים שונים כדי לייצור כיסוי מלא לכל החלל המוגן. ניתן לבחור מספר טלפונים ניידים אליהם מתקבלות הודעות על פריצות או תקלות. לאחר ההתקנה יינתן הסבר מפורט לתפעולה כולל בחירת קוד הפעלה וניתוק. יש לתחזק את המערכת ובעיקר להחליף סוללות בגלאים.

שירות מעולה

א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל לקוח מתלבט, אספקת מערכות איכותיות, התקנה מקצועית, אחריות ותיקונים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת כל לקוח חדש.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר