התקנת של מצלמות ופתרונות אבטחה

התקנת מצלמות אבטחה נעשית אצל לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים, ממשלתיים ואחרים. הצורך במערכת כזאת הוא ברור ונועד לשמירה על הביטחון האישי והרכוש. ניתן למצוא מספר רב של מערכות מתקדמות המיועדות לחנויות, בתים פרטיים, משרדים ואתרים נוספים. יש מערכות המותקנות בתוך המבנים ואחרות חיצוניות לצילום השטחים שמסביבם. א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

התקנת מצלמות אבטחה – עם תכנון מסודר

התקנת מצלמות אבטחה נעשית לאחר תכנון מסודר הכולל בחירת המצלמות, מיקומן, חיבורן למרכז בקרה ושליטה ואלמנטים חשובים אחרים. המצלמות המבוקשות ביותר הן האלחוטיות המחוברות ברשת. מציבים אותן בנקודות נבחרות ואסטרטגיות כדי שהן יכסו כל מקום ובמיוחד את הרגישים. מקום רגיש, לדוגמא, הוא אזור הקופות בחנויות. קיימות מצלמות הפועלות בשיטות אנלוגיות או דיגיטליות. הן מצלמות ושולחות אותות שידור הנקלטים אלחוטית במכשיר ההקלטה אותו מניחים בנקודה נבחרת במבנה. האותות הללו מפוענחים ויוצרים תמונות וידיאו הנשמרות בתוך מערכת ההקלטה. כל מערכת מותאמת לשמירת נפח זיכרון ייעודי וכאשר הוא מתמלא אזי התמונות המצולמות החדשות מוחקות את הישנות. ברור הוא, כי כאשר חל אירוע מיוחד אז ניתן לשמור את הצילומים לטובת חקירתו ובירורו. אירועים אלימים, גניבות, פריצות ואחרים הם אלו שיש לבדוק אותם.

התקנה באמצעות מומחים

רבים בוחרים את המצלמות האלחוטיות בגלל נוחות התקנתן. אין צורך ברשת של חוטים המסבכת את ההתקנה ומכערת את המקום. כך ניתן להציב את המצלמות במקומות הנכונים ביותר. יש אף לקחת בחשבון שמצלמות מסוגלות לצלם למרחקים שבין 75 ל150 מטר בקירוב. את העבודות מבצעים צוותים מיומנים בפיקוח וניהול איש מקצוע מומחה. את השירותים הללו רוכשים מפעלים בעלי סיווג בטחוני ואחרים, סופרמרקטים, ישובים בעלי סיכון לפח"ע, ערים וישובים, בעלי ווילות ורבים אחרים.

שירות ברמה גבוהה

א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, אספקת מערכות מתקדמות, התקנה מקצועית, אחריות ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מגוונים ומקיפים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר