התקנת של אינטרקום למגוון מטרות

התקנת אינטרקום נדרשת לעסקים, לבתים פרטיים, למוסדות ציבור וממשל ועוד. ניתן למצוא מערכות מגוונות השונות ביניהן במפרט המייחד אותן. כל לקוח יכול לבחור את אלו המתאימות לצרכיו, לטעמו האישי, לתקציבו וכדומה. ההתקנה נעשית על ידי מומחים המכירים לעומק את התחום. א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

התקנת אינטרקום – על ידי מומחים

התקנת אינטרקום חייבת להיעשות על ידי מומחים היכולים אף לייעץ לגבי המערכת הרצויה בכל מקום וסיטואציה. היא מתאימה לכל סוגי המבנים ביניהם: בתים פרטיים, דירות במגדלי מגורים, בבנייני משרדים ועוד. המערכת מתווכת בין הדיירים בבית והעובדים במשרד ובין אנשים הרוצים להיכנס אליו. אינטרקום בבית פרטי אף מספק יכולת התראה לזרים בעלי כוונות זדוניות. ניתן למצוא מערכות מגוונות.

  1. אינטרקום עם קודן. ניתן להשתמש בקודן מותקן גם לפתיחת דלתות – מה שמיתר שימוש במפתחות רגילים.
  2. אינטרקום מצלמה – לזיהוי פני המבקר. ניתן למצוא כאלו המגיעים גם עם תג קירבה לזיהוי. מתאים למי שמתקשים לזכור את קוד הכניסה.
  3. אינטרקום בעל שני לחצנים – מיועד לבתים בעלי שתי יחידות דיור או לבית עם שתי כניסות.
  4. אינטרקום עם טביעת אצבע – תג קרבה או צ'יפ.

ניתן למצוא מספר סוגי מערכות לתקשורת בין האורח והדייר. כך, עם אפרכסות דרכם ניתן לשוחח, עם מצלמה בפאנל החיצוני ומסך בתוך הבית, עם חיבור לקו הטלפון בבית, עם חיבור למרכזיה, עם חיבור לאינטרנט. האחרון יכול להתחבר גם לטלפון הנייד באמצעות אפליקציה ייעודית.

התקנה מקצועית

התקנה של מומחים כוללת גם ייעוץ מוקדם לגבי המערכת הנדרשת בכל סיטואציה ולכל לקוח. המבחר הגדול מספק גמישות רבה לבחירת הלקוח. ההתקנה תיעשה על ידי מומחים המכירים היטב את הנושא. הם יגיעו עם ניידת שירות מאובזרת.

שירות איכותי

א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל אספקת מערכות חדישות, התקנה מושלמת, מחירים נוחים, אחריות ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישרתו בשמחה נוספים.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר