השימוש היעיל של מערכות גילוי אש – כל המידע

מערכות גילוי אש מיועדות לגילוי שריפות בשלב מוקדם בהתפתחותן כאשר עדיין יש זמן לפינוי בטוח של הדיירים. לגילוי מוקדם יש גם תפקיד משמעותי בהגנה על בטיחותם של צוותי חירום. ניתן לצמצם אובדן רכוש ולמזער את זמן ההשבתה של הפעולה באמצעות זיהוי מוקדם מכיוון שמאמצי השליטה מתחילים כשהאש עדיין קטנה.

חברת א.מ. מערכות אבטחה משווקת ומתקינה מגוון מערכות התראה שמספקות מידע למגיבי חירום על מיקום השריפה, ומאיצות את תהליך בקרת האש.

שימוש יעיל של מערכות גילוי אש

כדי שהדגמים המתאימים של מערכות גילוי אש יהיו שימושיים, יש לבצע את ההתקנה יחד עם אזעקות. מערכות אזעקה מספקות הודעה לפחות לדיירי הבניין ובדרך כלל משדרות אות לתחנת ניטור מאוישת באתר או מחוצה לו. במקרים מסוימים, אזעקות עשויות להגיע ישירות למכבי האש.

למערכות אלו יש יתרונות רבים, והן פועלות באופן אוטומטי לשליטה על האש. הן מספקות גם התראות על פעילותן כך שהן ממלאות גם את התפקיד של מערכת מבוססת זיהוי חום אם הן מחוברות לגלאי עשן ברחבי הבניין. מסיבה זו, מבנים בהם התרעה מהירה חיונית, גם כשיש במקום אמצעי הגנה מהיר לכיבוי אש, זקוקים להתקנת מערכות גילוי אש וגלאי עשן יעילים.

תכנון התקנת אמצעי הגנה יעילים

תכנון מערכת, במיוחד תכנון חלופי, הוא שלב קריטי לאמינות תפעולית שאי אפשר להתעלם ממנו. מתכנני מערכות אבטחה צריכים להבין בקודים ובתקנים הישימים להתקנת מערכות התרעה, עם ציוד  מתקדם.

לכן חשוב לבחור אנשי מקצוע מומחים ומוסמכים בתחום, כמו מהנדסי חשמל מוסמכים או מומחים בהתקנת מערכות גילוי אש. בהתחשב בהשקעה המתבצעת, חשוב לבדוק את אישורי ההסמכה של המהנדס המבצע את התכנון כדי לוודא שיש לו רקע מתאים בתכנון מערכת אזעקת אש. והתכנון חייב להתייחס לציוד בקרת חירום מחובר וחיווט למאווררים, בולמים, וציוד בקרת עשן.

הבשורה התחתונה, מערכות אבטחה מתקדמות מחזיקות מעמד במשך שנים

מערכות גילוי אש דורשות כמות גדולה של זמן ומאמץ בדיקה להתקנה נכונה של המערכות, ולאחר מכן אספקת שירותי תחזוקה.

חברת א.מ. מערכות אבטחה מספקת מגוון אפשרויות של מערכות גילוי וכיבוי אש, ומערכות גילוי עשן אש וגז, עם ניסיון של 32 שנים בתחום.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר