אזעקה לבטיחות ושמירת הבית

אזעקה לבית מותקנת לטובת בטיחות ושמירת רכוש. במקרים רבים, ההתקנה נעשית על פי דרישות חברת ביטוח המבטחת את המבנה ותכולתו. ניתן למצוא מערכות אלחוטיות או קוויות כאשר האלחוטיות הן המבוקשות יותר. כל מערכת כוללת גלאים מסוגים שונים וניתן לחברה למוקד בקרה חיצוני לצורך בקרה, שליטה ותגובה. א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

אזעקה לבית – ייעוץ והתקנה

מערכת אזעקה קווית מאופיינת בכך שכל המערכת מחוברת בכבלים בין הגלאים ועד למוקד המערכת. היא פחות מבוקשת בגלל הלוגיסטיקה הכרוכה בהנחת קווים ובכך שהם בולטים לעין. לכן האלחוטיות מותקנות בכמויות גדולות יותר. הפעלתה נעשית מנקודה נבחרת בבית או מטלפונים ניידים עליהם מותקנת אפליקציה. המערכת כוללת גלאי וילון אחראים לזיהוי חדירות דרך פתחים. הם קרויים כך בגלל שהם יוצרים אלומת אור. הם מוצמדים לפתחי דלתות וחלונות ומורכבים משני חלקים הצמודים יחדיו בין הדלת למשקוף. כאשר הם נפרדים בגלל פריצת/פתיחת דלת בעת שהמערכת דרוכה  אזי המערכת מתריעה. גלאים אחרים הינם גלאי נפח המזהים שינוי בטמפרטורה הנוצר בחלל לאחר כניסה של אנשים. מחוץ למבנה קיים צופר המשמיע רעש בעת אירוע חדירה. המערכת גם תשדר אוטומטית לבעליה או למוקד השליטה.

התקנה

התקנת כל  מערכת נעשית על פי תכנית מסודרת הנערכת על ידי מומחים לנושא. כך בשיתוף עם בעל הבית. גלאי הנפח מותקנים בזוויות ובגבהים שונים כדי לייצור כיסוי מלא לכל החלל המוגן. לאחר ההתקנה יינתן הסבר מפורט לתפעולה כולל בחירת קוד הפעלה וניתוק. מערכות אלו נחשבות לאיכותיות ומחזיקות מעמד זמן רב. עם זאת, יש לתחזקן מעת לעת ולהחליף סוללות בגלאים. ניתן לחברן למוקדי בקרה של חברות שאף מגיבות במקרים חשודים ושולחות סיורים מטעמם לנקודת הפריצה.

שירות ברמה גבוהה

א.מ. מערכות אבטחה עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, אספקת מערכות איכותיות, התקנה מקצועית, אחריות ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מגוונים ומקיפים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת כל לקוח חדש.

השאירו פרטים:

עוד בנושא

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר